Bakelser & Bajskorvar

Från det ena till det andra...

Ledsen

Publicerad 2017-09-18 20:04:39 i Allmänt,

Jag har haft en ledsen dag. Började nästan gråta när ett par kollegor frågade hur jag mådde. Jag hade ett snack med min TL och det gjorde med mest bara... Uppgiven Jag ville diskutera alla mina ärenden som det känns som att jag har noll koll på. Hon ville diskutera min FB-uppdatering där jag skrev att jag känner med så dum i huvudet på jobbet ofta. 
 
När jag kom hem kom syrran och svågern över med grejer från systersonen som han inte vill ha längre. Sen kom storsonen och hälsade på. Och så fort han gått kom lilksonen travande. Jag som egentligen bara ville gå hem och vara ifred. 
 
Nu är klockan åtta. Tror det får bli tidig nattning. Imorgon är det ju en helt ny och annan dag. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela