Bakelser & Bajskorvar

Från det ena till det andra...

Love love love

Publicerad 2017-03-03 16:37:10 i Allmänt,

Tittar med ett halvt öga på The little couple medan jag slösurfar på Instagram. På TV firar dom treårig bröllopsdag och har hittat på olika saker för varandra för att fira. På Insta läser jag en uppdatering på en punktrummis sida om hans stora kärlek som får mej att bli tårögd. 
 
Gick in på FB för att skingra tankarna och fick upp en uppdatering som jag redan sett och inte reflekterat över men nu... Mr Ex hade lagt upp en grej på sin nya dams vägg. More love!  (För säkerhetsskull är det väl bäst att tillägga att jag inte är sotis och att jag är väldigt glad för hans skull, hon verkar vara en pärla!)
 
Nu känner jag mej som den ensammaste (och mest oattraktiva) kvinnan i världen. Tur att jag måste göra mej iordning nu och åka ner på stan för en bit mat med dottern. Hon vill iallafall hänga med mej! 
 
Men herregud, börjar jag sukta efter love nu igen?! Trodde jag var klar med den biten. Nåja, det är kanske bara en liten bula på vägen? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela