Bakelser & Bajskorvar

Från det ena till det andra...

Tröttmössa

Publicerad 2017-07-19 12:18:14 i Allmänt,

Sov uselt i natt, alldeles för mycket tänk som satte sej i magen och som fick trycket över bröstet att göra sej påmint igen. 
 
Dessutom kom det in en gigantisk nattfjäril som fick katterna att gå bärsärk flera gånger under natten. Försökte inledningsvis fånga in den för att släppa ut den, det funkade inte. Försökte då slå ihjäl den, funkade inte heller. Vet inte vart den blev av till slut men jag hoppas vi inte ska ta en repris ikväll. 
 
Nu sitter jag här med frukost i magen och har ont i huvudet. Dessutom blöder jag näsblod varenda jävla morgon numera. En aning enerverande. 
 
Väntar på att Lillsonwn ska vakna så vi kan ge oss ut på äventyr. Vi ska åka ut till Anundshög och kolla in alla gamla stenar och gravhögar. Vi ska köpa med fika för vi kommer få gå en bra bit från bussen tills vi är framme. Men än sover alltså den lille juvelen.
 
Barnbarnet och hans mamma sitter iallafall på tåget på väg hit och nu kan jag bara hålla tummarna för att det här ska gå så smidigt som möjligt. Jag tillber alla Gudar jag vet, oavsett religion. 
 
Undrar om jag ska skramla lite i köket. Då kanske han vaknar? Mohahaha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela