Bakelser & Bajskorvar

Från det ena till det andra...

Nöjd

Publicerad 2017-07-20 20:20:44 i Allmänt,

Några timmar ute i mestadels solsken tillsammans med barnbarnet, hans föräldrar och Lillsonen var nog vad jag behövde. Nu känns livet lite mer lättlevt. 
 
Mams och papps dök också upp i gröngräset och tog en fika med oss. Även om papps ju inte hade ro att sitta still någon längre stund. 
 
Jag är så imponerad över Lillsonens enorma uthållighet och tålamod med brorsonen. Han var helt slut efter att vi sagt hej då till den lille filuren men han gnäller inte. 
 
Och jag stal mej till lite egentid när lillen ville bli buren. Föräldrarna vägrade men som farmor får man göra lite som man vill. Så jag bar och vi diskuterade. Underbara unge! 
 
Tänker sova tidigt idag med, iallafall försöka. Är fortfarande himla trött men jag har äntligen lite lugn i min själ. 
 
Ännu bättre blev det när exmannen äntligen hämtade möblerna som blev över när dottern flyttade ut och som han ville ha. Bara dottern hämtar det sista hon har kvar också blir det perfekt. Åtminstone i det rummet. Tanken är ju att det ska rensas i källaren också innan semestern är slut men en sak i taget...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela