Bakelser & Bajskorvar

Från det ena till det andra...

Kafferep

Publicerad 2017-07-21 19:43:35 i Allmänt,

Idag sågs vi här, hela familjen. Inte för att vi är så många precis... Vi fikade och babblade och papps satt stilla i båten en hel timme. Trevlig också att dottern för en gångs skull var ledig och kunde vara med. 
 
När alla åkt eller gått hem och Lillsonen gått hem till sin pappa så värmde jag och dottern varsin fryspizza och såg två avsnitt av Gilmore Girls.
 
Nu har även hon lämnat moderskeppet och jag är ensam hemma. Jag och katterna och en bunt flugor som verkar ha gjort sej hemmastadda nu igen. Kul att just min stad har fluginvasion i år.
 
Bortsett från flugorna är dock allt helt i sin ordning. Jag halvligger i soffan, jag är mätt och belåten, det är Escape to the country på TV och jag kan göra precis som jag vill just nu. Livet är gott! 
 
Dessutom verkar det vara städat i rövarkulan och de båda barnbarnsföräldrarna var på gott humör. Me like! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela