Bakelser & Bajskorvar

Från det ena till det andra...

Söndagsbakis

Publicerad 2017-08-27 19:06:45 i Allmänt,

Jag kom inte upp ur sängen förrän vid fyra idag! Minns inte när det var så här illa sist. Och det är väl iofs ett gott tecken. Jag.är inte ute särskilt ofta numera. Och de senaste gångerna har jag varit mycket moderat både vad gäller alkoholintaget och hemgångstiden. Men igår blev det mycket av allt. Kom hem fyra!! 
 
Men jag hade en galet trevlig kväll! Trevliga människor, både kända och okända. Bra musik och fint väder. 
 
Efter att jag lyckades komma ur sängen och in i duschen kände jag med till slut som människa igen.
 
Lillsonen tillbringade natten hos mormor och morfar och som tur var tog han det bra att jag inte mådde så bra när han kom hem. Tycker inte det känns okej att han ska se mer sån men vad gör man? Han får ha mej som avskräckande exempel. 
 
Vi tog iallafall en promenad till Ica och handlade så vi fick i oss lite mat. Nu ligger jag i soffan istället. Konstigt nog är jag trött igen, fastän jag sovit hela dagen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela