Bakelser & Bajskorvar

Från det ena till det andra...

Show me heaven

Publicerad 2016-12-16 22:01:11 i Allmänt,

Fredagskväll och det blev inget jobb för mej alls den här veckan. Mår fortfarande inte bra men jag låtsas. Vill inte missa barnbarnsbesöket 
 
Idag har jag låtsats så bra att jag lyckats dammsuga och diska. Och ta upp granskrället. Klart granen ska vara på plats när vi har lillejul för barnbarnet skull. 
 
Så ska vi fira mams och papps en smula också, guldbröllopsdagen minsann. Kanske inte så lyxigt men de får ju iaf köttfärslimpa och familjehäng. Det är liksom det jag kan erbjuda, både beträffande ork och ekonomi. 
 
Måste ner på stan en sväng imorgon också, ska ha en present och julklapp till barnbarnet mamma. För mej är hon viktig fortfarande. Synd att hennes föräldrar tagit avstånd från min son. Erkänner att det svider lite i mej. 
 
Förra fredagen var det julbord, den här är det mammaveckastart och tända ljus. Jag vet att mysa på fredagar alltså! 
 
Nåja, bort med nagellacket nu och sen sova gott. Förhoppningsvis slipper jag låtsas vara frisk imorgon. Men jag tänker aldrig mer ta en flunsaspruta!!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: TT

Publicerad 2016-12-19 09:35:36

Nej för tusan!
Jag har haft influensa en gång för tio år sedan, har aldrig tagit spruta och inte fått det igen.
Nu får jag väl det bara för jag skriver så här, haha.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela