Bakelser & Bajskorvar

Från det ena till det andra...

Träning

Publicerad 2017-06-20 22:39:10 i Allmänt,

Att gå iväg och träna när man varit hemma och sjukskriven under dagen känns inte okej. Men träning är ett av de effektivaste botemedlet mot tokstress så jag tänker mer att det är medicin. Och ingen kan väl neka en sjuk medicin? 
 
Jag gick alltså iväg och dansade fuego och herregud så svettigt det var. Men skönt! Och dessutom promenad till och från. Hem fick jag dessutom sällskap av dottern. 
 
Trycket över bröstet håller sej borta och jag har lovat mej själv en "fridag" till. Jag jobbar på torsdag och "städar" undan, sen är det ynka två veckor kvar till semester.  Fyra veckor i total frihet! 
 
Jag vägrar att bli sjuk igen!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela