Bakelser & Bajskorvar

Från det ena till det andra...

Tråkig typ

Publicerad 2017-06-24 14:31:45 i Allmänt,

Sitter uppkrupen i soffan, lyssnar på punk och slänger ett öga på TV:n mellan varven. Just nu dansar Travolta disco där och jag begriper inte att alla tjejer föll för honom när det begav sej. Jag också förvisso,men då för Grease, Saturday night fever har jag aldrig sett. 
 
Tjockkatten är galet gullsugen idag och ligger tätt intill om han inte står på mej och tigger uppmärksamhet. Resultatet av den envisa uppvaktnongen är att nu är vi lika håriga han och jag. Borde han inte ha tappat all vinterpäls redan? 
 
Dessutom är vi lika irriterade på flugorna. Vi har tre stycken inne som surrar omkring i avancerade loopar. Fruktansvärt irriterande. Snart stegar jag iväg till Ica och inhandlar en flugsmälla. Det är ju tydligen fluginvasion i år. 
 
I övrigt gör jag inte många lnop, läser mammasgamla veckotidningar, funderar över livet och försöker hitta någon slags lust och energi. Känner inte riktigt igen mej själv. Jag misstänker starkt att jag helt enkelt blivit en jävligt tråkig typ. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela