Bakelser & Bajskorvar

Från det ena till det andra...

Trögt

Publicerad 2017-07-04 19:38:40 i Allmänt,

Det verkar vara ett jävla segt virus jag fått i kroppen. Nu har jag legat sjuk i drygt en och en halv vecka och det verkar inte som att jag kommer bli frisk i brådrappet. Irriterande! Att bara ligga och må skit och inte ha någon ork tär verkligen. 
 
Men doktorn, som var så ung att jag kände mej redo för graven i jämförelse, sa att det enda som gäller är vila,vätska och frisk luft. Så jag får väl hålla mej illa det då. Även om jag misströstar. Jag missade cityfestivalen och i den här tillfriskningstakten lär jag väl missa raggarhelgen också. 
 
Är jag inte bättre på fredag lär det ju bli doktorn igen. Tänker ju inte ta ut semester om jag ändå är sjuk. Men det KAN ju vända lika plötsligt som jag blev sjuk. 
 
Tur jag inte har en massa roligt inplanerat på semestern. Ja jag har inget tråkigt inplanerat heller. Jag har helt enkelt inget inplanerat. Har inte ens börjat tänka på semestern än. Vet bara att jag har en inbokad tid för att lämna blod. Nu känner jag mej som en otroligt god människa!
 
Jag önskar att jag hade råd att resa iväg med Lillsonen. Vill åka hit och dit, både utom- och inomlands. Men plånboken säger nej. Jag måste verkligen se till att få igång ett sparande. Till nästa sommar. 
 
Nåja, bara jag blir frisk lär livet kännas lite mer lättlevt. Hoppas jag! Och sen får man väl ta saker steg för steg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela