Bakelser & Bajskorvar

Från det ena till det andra...

Jorå

Publicerad 2017-07-18 23:12:45 i Allmänt,

Jorå, det har varit en trevlig semestertisdag. Nu är klockan snart elva på kvällen och jag ligger i soffan och tittar på en dokumentär om nån motorcyckelklubb. Mitt högra ben rycker så jag håller på att bli knäpp, i vadmuskeln. Det hjälper inte att spänna och inte att slappna av. Irriterande! 
 
Hade ingen lust till stordåd idag men ännu en dag hemma lockade inte heller. Vi åkte istället ut till ett av våra köpcentran. Vi åt på IKEA och sen shoppade jag lite. I princip bara till ungarna men det blev iallafall en ny kastrull till mej. Råkade ju förstöra en för ett tag sen när jag kokade ris på högsta temperatur tills det i princip brann i kastrullen. Så ska man inte göra! 
 
Idag fick jag mess av Storsonens ex-svärmor. Hon oroar sej också för vistelsen här. De har snöat in på att det inte ska vara tillräckligt städat hos Storsonen. Jag tror inte alls problemet handlar om det, egentligen. Jag tror att exflickvännen oroar sej för hur hon ska hålla ihop här. De ska ju tillbringa fler dagar än vanligt tillsammans nu. Och hon vill fortfarande ha honom tillbaka. Men det tror jag inte hon pallar att ta itu med så då tramsas det om städning istället. 
 
Jaja, jag borde inte ens bli inblandad. Dom är vuxna! 
 
Nåja, dags att sova. Imorgon är det säkert en magisk dag under uppsegling! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela