Bakelser & Bajskorvar

Från det ena till det andra...

Frukost

Publicerad 2017-07-08 13:57:29 i Allmänt,

Förut åt jag alltid en tallrik yoghurt med müsli till frukost. Och jag kunde längta till den där frukosttallriken. Sen blev jag sjuk i samband med att jag försökte trappa ner på min antideppmedicin. Efter det äcklar yoghurt med, jag kan verkligen inte äta det. 
 
Nu äter jag bara ett par rostade mackor på morgonen. Och det bara för att jag måste ha i maj nåt. Och sen jag blev sjuk den här gången har jag bara lyckats få i maj en rostad macka, och knappt det. 
 
Igår köpte jag källarfranska istället, något jag älskade när jag var yngre. Men idag fick jag knappt ner det heller. 
 
Vad är det för fel? Jag vill verkligen äta frukost och jag behöver äta frukost. Underligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela