Bakelser & Bajskorvar

Från det ena till det andra...

TGIF

Publicerad 2017-01-13 11:23:18 i Allmänt,

Och så blev det fredag! Just nu känns det ju som att veckan gått tokfort men jag minns minsann att det inte alls kändes så inledningsvis. Men idag hoppas jag lunchen, går iväg på anställningsintervju och sen direkt hem. Det känns inte som att det kommer göra ont. Om dom inte slår mej på intervjun vill säga, men det har jag aldrig tidigare råkat ut för och borde klara mej undan ifrån även idag.
 
---
PAUS
---
 
Och så kom min TL in och frågade hur det var. Nu kommer jag få lov att sminka om mej innan intervjun. Fan! Jag gråter när jag är ledsen och jag gråter när jag är arg. Lipsill helt enkelt! Och i takt med att medicinen går ur systemet verkar ALLA känslor, positiva som negativa, kännas så mycket mer.
 
Livet leker!
 
Sa jag att det är skönt att det är fredag?
 
Nåja, bita ihop och andas in. Det ser ut som vår ute, min älskade dotter fyller år och snart kan jag stänga av datorn för den här veckan. Försiktigt tjiho!
 
Måste nog ta en tur till en spegel och se om jag kan göra något åt mitt förlorade ansikte...
 
Men hey, trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela