Bakelser & Bajskorvar

Från det ena till det andra...

Magi

Publicerad 2016-11-06 20:44:10 i Allmänt,

 
Jag har ont i magen! Jag vill, som alla mammor eller åtminstone de flesta, att mina barn ska må bra och ha det bra. Och nu är det ett barn som inte alls mår bra... Och jag vet inte vad jag ska göra för att allt ska bli bra igen. 
 
Jag vet ju att det dåliga måendet legat där och gnagt ett tag och det har fått stora konsekvenser men... när barnet är vuxet bör man som förälder låta det leva sitt eget liv och göra sina egna misstag. 
 
Men nu vet jag varken ut eller in. Jag vill ju hjälpa.  Men jag vill inte riskera närheten. 
 
Fan! 
 
Jag vill ju att mina ungar ska ha det bra och må bra, hela tiden!
 
Ge mej en trollstav som funkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela