Bakelser & Bajskorvar

Från det ena till det andra...

Lunchtid

Publicerad 2016-05-28 12:34:06 i Allmänt,

Nu är klockan strax efter mitt på dagen och jag har äntligen fått i mej frukosten. Jag blev lurad på hemkörning igår och därmed fanns heller ingen frukost att äta imorse. 
 
Dessutom fick jag leja mina stackars föräldrar till att skjutsa ut mej till ICA för att hämta varorna själv... Ja jag var rejält ilsk igår. Nu tror jag att det gått över. Men jag tänker minsann inte betala hemkörningsavgiften! 
 
När jag skrev om det här på FB var det genast två vänner som erbjöd mej skjuts. Det värmde verkligen mitt hjärta. Jag tänker att det är det jag ska minnas, sen när jag slutat minnas att leverantören var en idiot. 
 
Nu är det dax för en dusch och sen ta mej till stan för en fika med Storsonen. Trevligt! Dessutom slipper jag se röran här hemma. Vete sjutton vem som släppte en bomb här?! 
 
Bäst jag sätter fart!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela