Bakelser & Bajskorvar

Från det ena till det andra...

Kväller

Publicerad 2016-07-25 22:21:29 i Allmänt,

Klockan är strax efter tio men det är inte ett dugg svalare. Det har inte kommit en droppe regn och åskan har inte hörts av alls. Kanske imorgon säger meteorologen och sen visar de bilder från Medborgarplatsen (cirka tio mil bort) där det regnat så mycket att det var rena syndafloden som rann ner i t-banan. 
 
Jag kommer tänka tillbaka på den här värmen i vinter, och då kommer jag längta mej blå efter den. Det är olika det där.
 
Jag håller tummarna för att min nya mobil landar imorgon och klänningarna jag har beställt. Och jag hoppas överleva bankbesöket jag lovat dottern att göra. Annars får det bli som det blir imorgon också. Ljuva semestertid! 
 
Jag har gjort vissa överenskommelser med mej själv och just nu känns det finfint. Jag hoppas jag kommer fortsätta sätta mej själv i första rummet även framledes. Ja, eller fortsätta försöka... 
 
Nu läsa och sen MÅSTE jag få sova i natt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela