Bakelser & Bajskorvar

Från det ena till det andra...

My gadd!

Publicerad 2016-12-14 17:45:06 i Allmänt,

Man ställer inte in en tatueringsbokning. Särskilt inte när tatueraren ska på semester till hemlandet över jul och nyår så man isåfall måste vänta jättelänge. Men det var en pärs! Att ta sej dit och därifrån alltså. Att ligga still på en brits och bli tatuerad är ju inte särskilt ansträngande. 
 
Passade dessutom på att hämta ut min vinst också, två biljetter till nya Star Wars-filmen. Dom ska den yngste få i julklapp. 
 
Och jag hann med flera trevliga samtal. Med Storsonen och hans kompis E, med E och J hos tatueraren och så med V själv som fattade precis hur jag ville ha min tatuering. Så nöjd! 
 
Men nu är jag helt slut, det blir inget jobbande imorgon heller. Måste vara frisk till helgen, måste! 
 
Orkade inte tänka efter tatuerandet så jag missade att köpa mat men jag fick med mej munkar och chokladtomtar hem iallafall. Skönt när man kan skylla vimsigheten på sjukdom iallafall. 
 
Utanför fönstret strålar fullmånen och jag inser att den här gången har den inte påverkat min sömn alls. Undrar om det också beror på att jag är sjuk?
 
Nåja, nåt att äta var det. Måtte jag hitta nåt i skåpet!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela